Przejdź do głównej zawartości

Szalała, szalała.... ;)


.....bynajmniej nie w kuchni i nie ja:) 
Ale burza w koło, a my mimo to świetnie się bawiliśmy...



Ostatnie dni miałam bardzo zapracowane. Nie było za wiele czasu na gotowanie nie wspominając już o pieczeniu. W ubiegłą niedziele jako Przewodnicząca Koła Gospodyń Wiejskich w Świerczowie byłam współorganizatorką i jednocześnie prowadzącą piknik "Pod Grzybkiem" w Świerczowie koło Kolbuszowej. Zabawa jaką udało nam się wspólnie z innymi organizatorami doprowadzić do szczęśliwego finału była wspaniała. Panie z mojego KGW upiekły tyle wspaniałych ciast, oraz ugotowały tak rewelacyjny bigos, że nie została z niego nawet jedna malutka łyżeczka, będę je prosić o przepisy dla Was:) Zamieszczę je oczywiście na stronie swierczowianki.blogspot.com a tu dam o tym wzmiankę. Jeszcze jeden pracowity weekend przede mną a potem urlop i gotowanie, pieczenie i inne przyjemności:) a teraz zapraszam tu na zdjęcia mojego syna z niedzieli, oraz moją relację z imprezy na stronę Świerczowianek:)


Fot. Sebastian Augustyn


Ta sympatyczna Pani to moja serdeczna koleżanka Anetka:) była ochotniczką do pokazów Ratownictwa Drogowego.
Fot. Sebastian Augustyn

Fot. Sebastian Augustyn

Atrakcje dla dzieci.


Fot. Sebastian Augustyn
Panowie:

Poseł na Sejm RP Zbigniew Chmielowiec
Burmistrz Miasta Kolbuszowa Jan Zuba
Radny Miasta Kolbuszowa Jan Stobierski

Zasypujący ostatni fragment rury kanalizacyjnej we wsi Świerczów:)


Fot. Sebastian Augustyn

Panowie w strugach deszczu wzięli ciężkie, masywne łopaty do ręki, przyodziani w robotnicze uniformy, kaski na głowach w pocie czoła zasypali rurę, wyrównali teren i wygłosili przemówienia. Widzowie z wielkim zainteresowaniem śledzili poczynania włodarzy i z uwagą słuchali przemówień.


Fot. Sebastian Augustyn

Niebo ciągle zasłonięte chmurami, kałuże na asfalcie, mokra trawa... 
a dzieci szalały, szalały, szalały....

Fot. Sebastian Augustyn


Fot. Sebastian Augustyn

Jednym z naszych sponsorów była Marka Winiary ,której za przesłane nagrody do konkursów serdecznie dziękuję.


 Konkurencje:


  1. Bicie piany

    Fot. A. Augustyn

  2. Obieranie jabłka na najdłuższą skórkę


    Fot. Sebastian Augustyn

  3. Rzucanie woreczkiem z grochem do celu


    Fot. J. Serafin

  4. Spacer z książka na głowie


    Fot. Sebastian Augustyn

  5. Wkręcanie wkrętów w pieniek - Ta Pani pokazała nam  nową technikę wkręcania wkrętów na "montewkę":)
    Wiecie co to takiego montewka?

    Fot. Sebastian Augustyn

  6. Bieg w workach dla dzieci

    Fot. Sebastian Augustyn

  7. Budowanie wieży z klocków lego

    Fot. Sebastian Augustyn

  8. Karaoke

    Fot. Sebastian Augustyn

  9. Malowanie pojazdów na asfalcie, jakimi dzieci chciałyby odbyć podróż dookoła świata.


    Fot. Sebastian Augustyn

     oraz

  10. Niesienie piłeczki do pingponga na łyżeczce - dzieci
  11. Niesienie tacy z kubeczkami pełnymi wody - dzieci
  12. Wbijanie gwoździ w pieniek - panie
  13. Skakanie na skakance - młodzież

Malowaliśmy też twarze:)


Fot. Sebastian Augustyn
 
Fot. Sebastian Augustyn



Fot. Sebastian Augustyn




Komentarze

  1. Faktycznie dużo atrakcji, fajnie, że zabawa się udała!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu bardzo sie udała. Strasznie sie bałam, że burze rozgonią ludzi do domów, ale poświęcenie moich koleżanek i świetna zabawa dały radę pogodzie i w rezultacie mogliśmy sie bawic do póżnych godzin nocnych. To moja pierwsza taka impreza za która byłam odpowiedzialna. Jestem dumna z tego, że sie udała. bardzo sie z tego powodu cieszę. Nawet nasz Tygodnik Korso o nas napisał:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzieki Alinko:) Rzeczywiście była bardzo udana:D

      Usuń
  3. widac, ze zabawa byla przednia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Basiu:) steskniłam sie jednak za Wami i obiecuje mocną poprawe:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia