Przejdź do głównej zawartości

Żurek z jajkiem

Żurek z jajkiem


Kilka dni temu oglądałam jak Jamie Oliver robił sałatkę z kolorowych marchewek, tak bardzo mi się podobała, że od razu przeszukałam allegro w poszukiwaniu nasionek. Bezskutecznie:( dopiero po wrzuceniu hasła na Facebooka z pomocą przyszła Kasia i podesłała linki.
Znalazłam mieszankę, ale to mnie nie interesowało, chciałam osobne nasionka i kupiłam, ale brakuje mi białej marchewki. ... Wczoraj byłam na zakupach, okazuje się, że na allegro przepłaciłam. 1 rodzaj marchewek kosztował 3.99 a w sklepie dałam 2.70 jest różnica? Jest! 
Oczywiście w tym sklepie od razu zamówiłam wszystkie kolory nasion marchwi....:)

W tym samym dniu, w którym przyszły marchewki przyszła również paczuszka... nie wiadomo skąd.
Po otwarciu okazało się, ze to Winiary zrobiło mi niespodziankę i przesłało kilka swoich produktów do testowania. Ponieważ paczka przyszła w Walentynki, a ja miałam zaplanowane na kolację zapiekanki pierwszy test odbył się na barszczyku czerwonym. 
Nie będę się rozpisywać nad aspektami za i przeciw barszczykowi z torebki. (każdy ma swoje zdanie)
Powiem tylko, że mi (a jestem wybredna) smakował! Po prostu:)
Nie na co dzień przygotowuję takie posiłki i takie jedzonko, które należy tylko rozprowadzić w gorącej wodzie i zagotować, ale przydaje się w sytuacjach, kiedy wpadam do domu po pracy i nie mam czasu na przygotowywanie domowego jedzenia robię coś na szybko. A te produkty świetnie się do tego nadają.
Część otrzymanej przesyłki rozdałam, tak aby inni mogli zakosztować smaku tych produktów. Nie mniej jednak zostawiłam sobie jeszcze barszczyk czerwony, aby przygotować na nim "bulkan" i barszcz ukraiński.
Coś mi się wydaje, że będą to strzały w dziesiątkę!:) 


Winiary



Po barszczyku czerwonym przyszła kolej na żurek. Nie mam serca, ani cierpliwości do pielęgnowania zakwasów. No wybaczcie, ale próbowałam wiele razy, i zawsze się zepsuł. Do mamy, u której zawsze jest świeży mam za daleko, aby jeździć po niego codziennie. Zwykle przygotowywałam barszczyk biały albo żurek z butelki, z dodatkiem kostki rosołowej. 
Ten jaki otrzymałam do testowania uważam za bardzo smaczny. Porcja wystarczyła dla czterech osób. 
A jak go przygotować? 
Przepis jest na opakowaniu, ja tylko ugotowałam jajka, możecie dodać też kiełbaskę, albo skwarki. Polecam:)


Żurek z jajkiem



Co zaś się tyczy zapiekanek, to przepis na nie znajdziecie TU Tak jak w tytule są to zapiekanki z bajki:) Polecam do barszczyku, herbaty, i piwa!:)


Żurek z jajkiem



Smacznego:)


Żurek z jajkiem

Komentarze

  1. Nie próbowałam żurku, ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo naprawde jest smaczny, i szybki w przygotowaniu:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. wygląda apetycznie, również chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadanie, kolacja, a nawet do Zalewajki sie nadaje:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia