Szukaj na blogu

czwartek, 16 maja 2013

Rurki z kremem waniliowym




rurki z kremem II


Moje ulubione ciastka!





Przepis już jest na blogu TU, ale te sa trochę inne więc podam proporcje i składniki tutaj, a opis wykonania dokładnie rozpisany macie przy rurkach nr I 


 

Składniki:
  • 1/2 kg mąki
  • 1 kostk margaryny 
  • 4 łyżki śmietany
  • 8 żółtek  
  • 1/2 łyżki octu 

 
Masa:
  • 1/2 l. mleka
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 5 łyżek brązowego cukru Diamant
  • 1 kostka masła
  • 1 laska Wanilii ( dodać same ziarenka)


Gotowe nawinięte na  rurki ciasto maczać w brązowym cukrze i (osobno) w cukrze waniliowym domowej roboty. Układać na blaszce w odstępach 1 cm i piec w czasie podanym w przepisie z Rurek I


















Smacznego:)

11 komentarzy:

  1. ojeju jak obłędnie wyglądają:) wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie! Poproszę chociaż jedną :)

    Pozdrawiam, Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo właśnie wyszła nowa partia:)

      Usuń
  3. Smak mojego dzieciństwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Smaki dzieciństwa sa niezapomniane:)

      Usuń
  4. Chodza za mna takie rurki juz jakis czas - takie jak te na zdjeciach TYLKO mam dylemat bo w tych "nowych" piekarnikach nie mozna (?) piec w formach ktore nie posiadaja czarnej powloki - czy zna Pani jakies rozwiaznie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakim piekarniku Pani pisze, ale ja mam nowy piekarnik i piekę we wszystkich foremkach, a do rurek nie spotkałam w ogóle takich "czarnych"

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Blogger
"Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia". Art. 1 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24 poz. 83).