Szukaj na blogu

sobota, 8 lutego 2014

Tort czekoladowo-chałwowy


Cudowny smak chałwy, czekolady i batoników snikers, cudownie kakaowy biszkopt i sporo alkoholu;) Tort urodzinowy mojego 40-sto latka :) Wygląda trochę patriotycznie:) 
Jeśli jesteście zainteresowani przepisem na ten tort zostawcie komentarz pod postem.
Dlaczego o to proszę?
Ponieważ to ile z Was będzie go chciało da mi obraz tego, czy korzystacie z moich przepisów. 

Zostawiacie bardzo mało komentarzy, i tak na prawdę to nie wiem, czy nie zaczynam już pisać tego bloga wyłącznie dla siebie. To takie moje przemyślenia. 

Chciałabym, aby komentarzy uzbierało się co najmniej 30, przy 2000 osób odwiedzających blog każdego dnia, a przy kilkuset otwarciach posta wstawionego w danym dniu to i tak niewiele, dajcie mi trochę radości i zostawcie komentarz :)

 Będzie mi miło, jak komentarze nie będą anonimowe:) Czekam na nie do 16 lutego 2014 r.  :)


40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Równie smaczny jak piękny. Zapewniam! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No to czekamy na komentarze:) Moje się nie liczą:)

      Usuń
  3. sledze Pani bloga niestety nie pieke tak pieknych slodkosci
    gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli Pani/Pan piecze, to na pewno są pyszne i o to chodzi:) Ja mam trochę dusze artysty i bardzo duża wagę przykładam do dekoracji, choć do smaku ona wcale nie jest potrzebna :)

      Usuń
  4. rewelacyjnie wygląda, również w środku:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski... Uwielbiam chałwę! Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chałwa również u mnie znajdyje sie na wysokim miejscu wśród słodyczy:)

      Usuń
  6. Uwielbiam chałwę i mogłabym ją jeść bez przerwy, ale jest strasznie kaloryczna:) Ale na taki tort, raz w roku, chętnie bym się skusiła:) Poproszę o przepis i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Do tego tortu dodałam 200g chałwy, więc to nie az tak wiele, można zaszaleć :) Raz w roku :)

      Usuń
  7. Proszę o przepis. Trudno komentować tylko wygląd...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie dodałam taki wpis, chciałabym wiedzieć, że to co robie ma sens:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. jeszcze 20 komentarzy i będzie przepis :)

      Usuń
  9. oczywiście czekamy na przepis :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ważny bloog na tle cukierniczych w naszym kraju :)
    pozdrawiam Darek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Marysia NLlutego 09, 2014

    Tort musi być przepyszny bo jest taki piękny!!! Bardzo często zaglądam na Pani Bloga i korzystam z przepisów, ale nie zawsze komentuję, bo przepis zabieram i biegnę do kuchni :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo ja bardzo lubię Wasze komentarze, i lubię tez jak sa podpisane, gdy nie ma komentarzy myślę, że przepis sie nie podobał:( Dzięki komentarzom mój blog żyje :)

      Usuń
  12. Ja tez poprosze o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Twój blog odkryłam niedawno, jakoś przez FB.
    Tort wygląda znakomicie, oczarował mnie od razu! Przepis chętnie bym zobaczyła, a i pewnie skorzystała::) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) miło mi, mam nadzieję, ze przepis sie pojawi:)

      Usuń
  14. Doprawdy dziwne postawienie sprawy...Brzmi jak szantaż .Zostaw komentarz , dostaniesz przepis. Ale co komentować? Zdjęcie ,jego jakość, dekorację...?Na blogach kulinarnych komentuje się zwykle przepisy, zadaje pytania, odnosi do przepisu po jego wypróbowaniu. Nie rozumiem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest szantaż, to prośba, bo właśnie tych komentarzy nie widzę zbyt dużo przy przepisach. To prośba, bo niestety nie zawsze wiem, czy jest sens pisania tych przepisów, szczególnie, gdy są dość długie i jest wiele do napisania i wytłumaczenia. Ciekawa jestem, czy gdyby był przepis zostawiłbyś/łabyś komentarz, czy przeszła nad tym obojętnie? Pewnie nie było by Twojego komentarza :( Dla tego właśnie ten wpis - jedyny na tym blogu ma taką formę. Napisanie przepisy zajmuje mi niekiedy ponad godzinę, obrobienie zdjęć kolejną, nie wspomnę o pracy nad potrawą w tym wypadku tortu.
      Dlatego prośba o komentarze, to takie Bóg zapłać dla mnie za moja pracę. To nie szantaż to prośba.
      A bloga prowadzę dla siebie i dla Was, więc chce daje przepis, nie to nie daję, bo np. jest juz taki na blogu, a jedynie dekoracja się zmienia.


      Ps. Nie lubie anonimowych komentarzy i chyba znów je wyłączę, bo w 90% są bardzo niemiłe, i czepialskie o wszystko. Nie ja jedna się z tym spotykam, a jednak przykre to, ile w ludziach jadu i zawiści.

      Usuń
    2. Pani Jolu, chyba zbyt emocjonalnie Pani reaguje na (moim zdaniem) niewinne i chyba jednak słuszne uwagi Anonimowego .Ja osobiście nie dopatrzyłam się jadu i zawiści .Na krytykę też powinna być Pani gotowa, taki już los blogerów. I nie trzeba chyba straszyć czytelników i zaocznie ich oceniać ,Tym ich Pani nie pozyska. Na Pani bloga zaglądam często i serdecznie gratuluję.

      Usuń
    3. Pani Anno, ma pani rację, bardzo emocjonalnie podchodzę do tego co tworzę, bo to moja ciężka praca. Jeśli się komuś post nie podoba, to trudno, a jak Pani widzi na krytykę jestem przygotowana, tylko nie pozwolę sobie aby mi zarzucano szantaż.

      Nie zamierzam ciągnąć tego tematu.

      Usuń
  15. witaj! wspaniały blog, super przepisy korzystam często i od dzisiaj będę dodawała komentarze, a o przepis na tort również poproszę?rysiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję za zrozumienie:)

      Usuń
  16. Od pewnego czasu śledzę Pani bloga i jestem pod wrażeniem przepisów , pięknych dekoracji oraz świetnych zdjęć. Dzięki Pani przepisom udało mi się na święta Bożego narodzenia „zabłysnąć „ .Pierniczki Tereza i piernik miodowy wyszły rewelacyjnie za które bardzo dziękuję. Przepisem na tort byłabym zainteresowana tym bardziej ,że mam niedługo przyjęcie imieninowe .
    Serdecznie pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Cieszę się, że ciasta się udały (piernik jest boski, ja mogłabym go jeść ciągle) i że Pani tu zagląda:) Dziękuję za komentarz:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. podziwiam Pani talent :) z niecierpliwością oczekuję kolejnych wpisów , nie ukrywam że czerpie inspiracje do swoich wypieków
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na tort juz jest na blogu, znajduje sie w osobnym wpisie. Pozdrawiam i dziekuje za miłe słowa :)

      Usuń
  18. Poproszę przepis na tort ze zdjęcia - dostałam 0,5 kg chałwy i szukam inspiracji do jej wykorzystania

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepis zainteresował mnie ze względu na skład produktów oraz wygląd. Chętnie bym taki upiekła. Pozdrawiam! Basia

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola