Szukaj na blogu

czwartek, 16 lutego 2012

Węże podano na talerzu...;)






Właściwie to nie mam co za wiele pisać bo wszystko na temat ciasta już napisałam tutaj  ale można zerknąć...;)
więc ....   ...musicie tylko zmniejszyć proporcje o połowę i np. nie obtaczać w cukrze, a oprószyć cukrem pudrem. Możecie też polukrować, bądź zabarwić ciasto na różne kolory :) Będą kolorowe węże.


A robi się je bardzo prosto.

 Nawijamy cienkie paski ok 1 cm. na foremki do rurek tak, aby powstała spirala. 


To bajecznie proste ;)





Smacznego:)

8 komentarzy:

  1. Przeurocze! Aż mam od razu ochotę na kawkę z takim dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czasem wpadają takie różne do głowy;)Dziękuję:)

      Usuń
  4. Urocze:) Wyglądają jak serpentyny, idealne na kończący się karnawał:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola