Szukaj na blogu

poniedziałek, 5 marca 2012

Kanapeczki z "posmarowym"

Jeśli tylko pojawia się w moim domu rzeżucha zaraz muszą też być kanapeczki z "posmarowym". 





Na to pyszne śniadanko składa się 
świeżo zaparzona herbatka,
chlebek (ogólne pieczywo)
masełko
szyneczka
jajeczko
przecier pomidorowy (mocny twardy koncentrat)
                                                             rzeżucha 






Chleb smarujemy masłem, kładziemy plasterki szynki, pokrojone jajka. Jajko smarujemy dość grubo przecierem i kładziemy świeżo ściętą rzeżuchę.
To wszystko:) 





Podajemy z gorącą herbatką! 







Smacznego:)

4 komentarze:

  1. mmm... aż zgłodniałam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kanapki:) Cudowne zdjęcia, przypomniałaś mi, że zapomniałam zasiać moją rzeżuchę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:)

      Usuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola