Szukaj na blogu

poniedziałek, 26 marca 2012

Wykwintna kolacja za 5 zł



To była bardzo szybka, późna i spontaniczna kolacja. Godzina 22.00 i burczenie w brzuszku:) Nie moim - dodam tylko:)

W lodówce resztki szpinakowej pierzynki i ciasto francuskie:)


Ciasto podzieliłam na cztery części. Na każdą z nich nałożyłam porcję szpinaku i złożyłam na pół. Włożyłam na blachę i nastawiłam piekarnika na 200 stopni C. Po osiągnięciu tej temperatury włożyłam pierogi i piekłam 15 min.
Wyłożyłam na talerze. Podałam gorące:)







Smacznego:)

8 komentarzy:

  1. grunt to pomysłowość i ekonomia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie!:) Nic nie może się zmarnować:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Taka skromniutka, ale za to w doborowym towarzystwie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak miało być:) cieszę się, że mężowi smakowało:)

      Usuń
  4. wygląda bardzo apetycznie. no i świetny pomysł na coś szybkiego

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Blogger
"Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia". Art. 1 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24 poz. 83).