Przejdź do głównej zawartości

Zaproszenie do wspólnego pieczenia pierniczków:)



zdjęcie archiwalne


Witajcie:) 
Jutro sobota, kto z Was zechce wziąć udział w zabawie wspólnego pieczenia pierniczków? 

Ja piekę właśnie jutro:) 

Na dodanie zdjęcia i przepisu na swoich blogach będziecie mieć cała niedzielę:) 
Więc czasu jest sporo:)
Mogą być udekorowane lukrem, polewą, czym chcecie, jedyne co musi być uwzględnione to skład produktów i kształty  obowiązkowo kojarzące się ze Świętami Bożego Narodzenia.
Pod postem  z przepisem i zdjęciami zamieszczamy listę blogów, które wzięły udział we wspólnym pieczeniu wraz z linkami do nich.

Wszystkich chętnych do wspólnego pieczenia zapraszam do pozostawienia komentarza wraz z adresem mailowym pod tym postem do jutra do g. 9.00 będę Wam rozsyłać przepisy:) 
Oczywiście Ci którzy dadzą komentarz dziś, dostaną go już dziś do północy.
 

Zapraszam:)


Komentarze

  1. No ja bym bardzo chętnie wzięła udział - zachęciło mnie te piękne zdjęcie powyżej :) Ale niestety, ja muszę mieć swój przepis - bez jajek, miodu, mleka, orzechów i tak dalej w ten nasz alergiczny deseń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś usprawiedliwiona:) Oczywiście pieczesz ze mną te pierniczki. Dodaj tylko swój przepis i mój:)

      Usuń
    2. To Kochana poinstruuj mnie dokładnie na smakolykialergika@wp.pl :)

      Usuń
    3. Wiadomość wysłana:) Ja chętnie skorzystam z Twojego przepisu:) więc jak już go opublikujesz to zabieram go do siebie:)

      Usuń
  2. Ja poproszę przepis na kaczodajnia@wp.pl
    Właśnie miałam w planie sobotnie pierniczenie ;) więc wspólne pieczenie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i już wysyłam przepis:) Pozdrawiam i życzę udanego wypieku:)

      Usuń
  3. Super pomysl. W pierwszym momencie niedoczytalam i juz wyslalam mojego emaila ña durszlaku. Z niecierpliwoscia czekam na przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja tez chce piec ;) jemywdomu@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłącze się do zabawy tylko muszę dzisiaj mieć listę zakupów bo może masz inny przepis i nie mam czegoś. Rano się wybieram na zakupy to dokupię.
    Pozdrawiam Ela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu- dziekuje za zaproszenie, ale chyba nie dam rady. Moze dolacze w terminie pozniejszym przed Swietami, podajac oczywiscie link do Ciebie. Z dwojka maluchow musze naprawde planowac takie pieczenie z duzym wyprzedzeniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Elu:) Szkoda, ze nie możesz dołączyć teraz, ale oczywiście skorzystaj z przepisu w dowolnym terminie, pierniczki wychodzą świetne:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Ja z chęcią też się dołączę.
    bozena-1968@gazeta.pl






    OdpowiedzUsuń
  8. Dzękuję za zaproszenie, ale jutro mam imprezę 18-tkową Córki i ze słodkości będzie oczywiście tort...i sporo biegania przy gościach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego dla Córki:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. no ja niestety nie dołącze, bo mama mnie odwiedza we Wrocławiu i będziemy biegać po sklepach oraz jarmarku świątecznym. Ale powodzenia we wspólnym kucharzeniu. Czekam na rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. My razem z synkiem chętnie się przyłączymy do pieczenia :)
    poproszę o przepis na email m1dzidek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, bardzo dziękuję za zaproszenie. Chętnie wzięłabym udział, ale wyjechaliśmy na weekend i nie mam jak upiec :( Może uda się następnym razem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :***
    Dzikowiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego weekendu:) Pozdrawiam i następnym razem coś upichcimy:)

      Usuń
  12. Dziękuję bardzo za zaproszenie, ale pierniczki pieczemy dopiero tuż przed świętami :) chyba, że wrzucę sam przepis i zdjęcia z zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie innym razem coś upieczemy wspólnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. dziewczynki jest nas sześć więc bierzemy się do dzieła:) zmykam do kuchni i nie będę już miała możliwości wysłać przepisu do wieczora:) Życzę nam udanych wypieków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczki wyglądają tak przepysznie, że z chęcią poproszę o przepis ! e-mail: jolantastefan@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, przepraszam że nie odpowiedziałam na zaproszenie.. nie miałam internetu w domu przez cały weekend, dopiero 15 min temu sytuacja została naprawiona..
    szkoda, że się nie załapałam.
    może w przyszłym roku!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia