Szukaj na blogu

sobota, 19 stycznia 2013

Ach jak przyjemnie:)))))))))







Przepis na torcik tuż po północy, a teraz mała 

prośba:)))))))))



 Kochani:) 

mój blog kulinarny

został nominowany 

przez Redakcję Podkarpackiej Gazety 

Wyborczej do konkursu na najlepszy 

podkarpacki blog kulinarny. 

Znalazłam się 

tam wraz z dziewięcioma innymi blogami 

kulinarnymi z naszego województwa. 

To 

wielkie wyróżnienie, i nie ukrywam, że 

bardzo chciałabym wygrać ten konkurs:) 

Wy możecie mi w tym pomóc klikając na 

niego wchodząc w poniższy link. 

Jestem 

oznaczona jako "blog Jolanty" (oststnia z 

listy) :)

 Głosujcie!:) 

Dziękuję za każdy 

oddany głos:) 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola