Przejdź do głównej zawartości

Tort lalka Barbie

torty


Odkąd kupiłam wykrawarki do masy cukrowej marzyłam, żeby zrobić tort i przystroić go kwiatuszkami, falbankami i w ogóle... pobawić się masą, ale jej nie zmarnować. Okazja nadarzyła się bardzo szybko, bo po kilku dniach od zakupów:)
Dzięki mojej Drogiej sąsiadce mogłam upiec i udekorować tort dla Jej wnusi:)
Zaproponowałam laleczkę barbie, i oto i ona:)


Jak Wam się podoba? 




Cisto z biszkoptu jasnego i kakaowego, masa czekoladowa z przekładkami z domowych dżemów wiśniowego i porzeczkowego. Dekoracja masa cukrowa własnej roboty.

Kilka foteczek dla Was:) 
Robienie takich dekoracji na tortach to czysta przyjemność dla mnie. To  druga laka jaka zrobiłam z masy cukrowej, i mam nadzieję, że nie ostatnia:) Ale to już nie zależy ode mnie:) Tylko od moich znajomych, bo moja córcia woli już inne torty:) 
Teraz nie lada wyzwanie przede mną, bo za dziewięć dni urodziny Wiktorii, a ja nie wiem co jej zrobić:( Tyle bym chciała, ale to już jest panienka i nie chce już dziecięcych wzorów:) No cóż, coś wymyślę;)
Czekam na Wasze szczere opinie o tym torcie, człowiek uczy się na własnych błędach, może zauważycie coś, co mi umknęło? Za każde słowo będę wdzięczna, nawet krytyki, bo chce dojść do perfekcji:) 
Miłej niedzieli Kochani!:)















Komentarze

  1. Cudna ta laleczka :)) Masz talent:) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beti:) Jak już wspomniałam ciągle się uczę, ale chyba jednak trochę talentu do tego potrzeba:) Pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. przepiękna tez sama bym chciała upiec taka pieknosc corce na urodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Proszę spróbować:) Watro!

      Usuń
  3. Jest prześliczny moja córeczka 29 września kończy dwa latka sama bym taki upiekła dla niej ale boję się że mi nie wyjdzie bo jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłam piekłam zwykłe torty z kremami ale nigdy nie robiłam masy cukrowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem pani obawy, ale proszę spróbować. W przepisie z tego linka http://abcmojejkuchni.blogspot.com/2012/02/tort-z-masa-cukrowa-przepis.html jest dokładnie opisane jak ją wykonać. Jeśli chce Pani abym dokładnie wytłumaczyła jak najprościej zrobić suknie proszę napisać do mnie mail z zapytaniem, chętnie pomogę:) Gwarantuję, że córcia będzie zachwycona!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia