Szukaj na blogu

środa, 18 września 2013

PTW - II odcinek

Witajcie moi drodzy:)
Fot. Tomasz Zadrożny

Pamiętacie, że dziś o 22:30 leci kolejny odcinek Polskiego Turnieju Wypieków?
Jeśli nie, to właśnie Wam przypomniałam:)
Oto ekipa gotowa do pichcenia od lewej Ania, Bogusia, Krzyś, Walentyn, Magda, Beata i ta na środku w pomarańczowej koszulce to ja:) (tylko Martynkę nam gdzieś porwało, pewnie się krząta koło stanowiska)



Obiecałam Wam jeszcze przepisy z pierwszego odcinka na moje ciasteczka bankietowe, te których nie ma na blogu. Niestety nie zdążę chyba dzisiaj. Tak więc podaję Wam linki do nich. A na blogu oczywiście znajda się w swoich kategoriach, jak tylko zdobędę ich lepsze ujęcia, albo zrobię specjalnie  dla was.

Kakaowe babeczki z kremem waniliowym i owocami 

Fot. Przemek Kulikowski


Oraz

Krajanka czekoladowa

 
Fot. Przemek Kulikowski



8 komentarzy:

  1. będę oglądać! i kibicować. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam TLC, ale trzymam mocno kciuki!!!
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kama dałam radę, i w kolejnym odcinku nadal będę pichcić:)

      Usuń
  3. Świetny kulebiak uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) zapewniam, że był bardzo smaczny:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Oglądałam wczoraj dwa odcinki. Trzymam kciuki za Ciebie. Pozdrawiam. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:) Bardzo się cieszę, ze oglądałaś:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola