Szukaj na blogu

środa, 11 września 2013

To już dzisiaj!


To już dzisiaj rusza II edycja 

Polskiego Turnieju Wypieków

 na kanale TLC  o 22:30!

Serdecznie zapraszam do oglądania:)

Zapraszam Was również do polubienia mojego nowego Fanpage  



Możecie to zrobić klikając na obrazek lub pod tym linkiem 


Na tej stronie będę opowiadać Wam jak przeżyłam moją przygodę:) Oczywiście na blogu też, ale tam informacje zawsze są najpierw więc...:)  
Zapraszam do klikania Lubię to! i udostępniania go swoim znajomym:)

 Pozdrawiam Jola:)


6 komentarzy:

  1. Wspaniale, gratuluję!
    Fejsa niestety nie posiadam, ale zawsze podglądam tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kama!:) Pozdrawiam i zapraszam, będę pisać i dzielić się wrażeniami:)

      Usuń
  2. Gratuluję odwagi i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przyda się!:) dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola