Przejdź do głównej zawartości

Słodkie prezenty


Większość z Was pewnie ma już prezenty pod choinkę, ale jest pewnie spora grupa osób która nie wie, co ma podarować swoim znajomym, przyjaciołom, czy po prostu rodzinie. 

 Wybór prezentu to rzecz trudna, dlatego często sięgamy po słodycze. To chyba najbardziej neutralny prezent jaki można podarować, no i jest gwarancja, że nie wróci z powrotem do sklepu. 
Ja chciałam zaproponować Wam zrobienie ciasteczek maślanych, zapakowanie ich ładnie w celofan i położenie pod choinką. Myślę, że taki własnoręcznie wykonany prezent w dodatku jadalny jest wręcz idealny na takie okazje :)

Przepis na ciasto i lukier znajdziecie TUTAJ
Tu przy dekoracji ciasteczek największą rolę odgrywa fantazja więc się nie blokujcie i do dzieła! :) 

 Poniżej kilka fotek tego co powstało w niedzielny wieczór:) 
To ciasteczka, które są barwione barwnikami spożywczymi . Wiem, że znajdzie się wielu przeciwników, ale tego się nie je na co dzień, no i jedynym niezdrowym składnikiem jest ów barwnik, ale bez niego te ciastka nie byłyby już tak piękne, a niektóre maja nawet Świąteczne motywy:)









Moi drodzy na koniec tego wpisu po raz ostatni już proszę Was o oddanie głosu na mój tort w konkursie Lidla. Bardzo chciałabym szkolić swój warsztat cukierniczy, a spotkanie z Mistrzem byłoby dla mnie najpiękniejszym prezentem Noworocznym:) 
Oddać głos możecie klikając na zdjęcie, a po przekierowaniu na stronę z przepisem kliknięciem na kciuk obok punktacji. Za każdy głos serdecznie dziękuję:)

https://kuchnialidla.pl/wypiek/tort-kakaowo-orzechowy-1

Komentarze

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia