Przejdź do głównej zawartości

Tort piłka nożna

Z tym tortem związana jest pewna sytuacja... skleroza jednym słowem:)
Zainteresowani wiedza o co chodzi :)

tort piłka nożna


Torcik w takiej formie był dla mnie debiutem.

 Starałam się aby łatki wyglądały jak najbardziej realistycznie. Myślę, ze mi się to udało:) Piłeczka była bardzo bardzo czekoladowa. Tym razem możecie zobaczyć zdjęcia w przekroju:)
A na ten weekend czeka mnie tort dla miłośnika gołębi. Znalazłam inspirację na tort który mam nadzieje spodoba się solenizantowi. Tym razem będzie  bez masy cukrowej.

A teraz oceńcie piłeczkę :)




Proszę Was, podpisujcie się pod komentarzami przynajmniej imieniem, anonimowych komentarzy choćby były nie wiem jak pochlebne czy negatywne nie publikuję. Komentarze są moderowane i na stronie znajdują się tylko takie, które są podpisane np. " ... " Ania

:)

Komentarze

  1. O wooow! Boski ! Piłka jak prawdziwa po prostu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie odnośnie masy , co zrobić aby ona tak nie twardniała ??? Bardzo proszę o poradę . Nicola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, niestety ale nic, przynajmniej jeśli chodzi o domowa masę cukrową. jest wiele rodzajów mas cukrowych. Praktycznie czy do figurek, czy kwiatów jest inna. Ja stosuje jeden rodzaj do wszystkiego mój własny wyrób. Ta masa która przylega do masy maślanej bezposrednio nie jest tak twarda, ale musi byc bardzo cienko rozwałkowana. U mnie zwykle jest to max 2 mm. I nie jest taka twarda. Natomiast wszystkie ozdoby tak jak tu te łatki już po wyschnięciu są bardzo twarde. Nic na to nie jestem w stanie poradzić . Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękny, dopracowany w każdym szczególe. Idealny dla fana piłki nożnej :) Aż szkoda byłoby mi zjeść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna! Zbliżają się urodziny męża. Ja jednak nie dam rady zrobić takiego pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A mogłabym dostać odpowiedź czy to biszkopt czy jakieś ciasto czekoladowe? Wygląda smakowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, mam pytanie techniczne dotyczace dekoracji. Czy cale ciasto pokrylas kremem a nastepnie na to naklejalas po kolei 5-6 katy z masy cukrowej? Czy moze cale ciasto cienka warstwa bialej masy i na to dopiero 5-6 katy? A moze jeszcze inaczej? Prosze o pomoc, robie taki tort na dzisiaj na 18. Ciasto juz stygnie a ja wciaz nie moge wybrac najlepszej techniki :) Z gory dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masa maślana, na to warstwa masy cukrowej białej, potem pięciokąty białe i czarne. Proponuje zrobić sobie szabloniki. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. A czu można widzieć jaka jest jego średnica u podstawy? wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tort! A czy można wiedzieć jaka jest jego średnica u podstawy?

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak zrobic te wielokąty moze masz wzory? Albo wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie co do łat, wielokątów... Masz wzór. Możesz podać wielkość boków?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tort jest cudny! Mozna sie dowiedzieć jak zeobic Laty, jakie wymiary miały boki tych wielokątów? Boje sie ze mi cos sie nie zgra... A moze posiada Pani te wzory Zeby przesłać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłka genialna!!!! Cudowna, wzroku nie mogę oderwać!! Jola M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam jakie wymiary pięcio i szesciokatow? Pilnie proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  14. Tort wygląda rewelacyjnie. Mam pytanie odnośnie kształtu czy biszkopt był pieczony w specjalnej blaszce czy w jakiś inny sposób, że jest tak idealnie równy? Jakiego kremu użyto do wykonania tego tortu?Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie! Właśnie teraz taki przygotowuje dla mojego 6-latka🤗 P.S. dzięki Twojej fotografii zorientowałam sie, iż źle wycięłam formy🤦 całe szczęście! Serdecznie dziękuję za uratowanie reszty nocy... choć przede mną jeszcze połowa dekoracji piłeczki...Pozdrawiam👋

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia