Szukaj na blogu

czwartek, 15 maja 2014

Ciasteczka Para Młodych

Ciasteczka w formie wizytówek, podziękowań dla gości to teraz bardzo modna forma wyrażenia wdzięczności za chęć dzielenia się radością w ważnych chwilach. 


Takie właśnie garniturki i sukieneczki wykonywałam dla Państwa Młodych Pauliny i Ireneusza. Mam nadzieję, że zachwyciły ich gości, i na długo pozostaną w ich pamięciach tak jak uroczystość w jakiej brali udział. 





 To pierwsze takie moje ciasteczka, ale mam nadzieje, ze nie ostatnie :)



6 komentarzy:

  1. piękne, myślałam o takich na swoje wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ma Pani ogromny talent!
    Zastanawiałam się nad upominkiem dla gości i już chyba znalazłam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie w razie potrzeby wykonania proszę o kontakt :) Pozdrawiam!

      Usuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola