Szukaj na blogu

sobota, 3 maja 2014

Cupcake czekoladowe z kokardkami

Takie cupcake wymarzyła sobie mama Bernadki, która właśnie dziś ma swoje wielkie przyjecie. Ja sama znalazłam taki wzór w bardzo pastelowych kolorach kiedyś w internecie szukając inspiracji na babeczki ślubne.



Babeczki kolorystycznie miały przypominać cukierki  m&m's. 
Udało mi się osiągnąć taki efekt. Pominęłam jednak brązowy kolor zastępując go różowym.
Babeczki są mocno nutellowe z nutka cytryny, i ciastem czekoladowym. 
Są słodkie, powiedziałabym nawet bardzo słodkie, ale krem został przeze mnie tak skomponowany, aby przetrwać nawet w bardzo gorący dzień, jaki miał być dzisiaj. 
Przepis na samo ciasto znajdziecie tutaj (pomińcie pastylki miętowe, krem możne dać dowolny, ja swojego nie podaję,  zapisałam go w tajnym zeszycie do wykorzystania w przyszłości :)







6 komentarzy:

  1. są śliczne! chyba bym nawet ich nie jadła, bo szkoda niszczyć takie dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardkę zawsze można zachować, a reszta jak najbardziej do zjedzenia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają:) Dziękuję :)

      Usuń
  3. rewelacyjnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola