Szukaj na blogu

sobota, 20 września 2014

Sałatka z pora



Poszukiwałam przepisu na zużycie sporej ilości porów. Dzięki Joasi mojej fance na Facebooku udało mi się skomponować taka oto sałatkę. Szybka, łatwa i bardzo pożywna.



Składniki:

  • 3 spore pory
  • 1 puszka ananasa 
  • 1 puszka kukurydzy
  • 5 jaj
  • 300g wędzonego fileta z kurczaka
  • 200g wędzonego sera żółtego
  •  majonez, musztarda, sól i pieprz 

 Pory oczyścić, pokroić w cienkie talarki wrzucić na osolony wrzątek i gotować 5 minut. Odcedzić i wystudzić. Następnie odcisnąć z nadmiaru wody, przełożyć do sporej miski. Ugotować, wystudzić, pokroić w drobna kostkę jajka.  Do pora dodać pokrojonego ananasa, pokrojonego w drobna kostkę fileta. Starty na tarce o grubych oczkach ser, kukurydze i jajka. Doprawić sola z pieprzem, dodać majonez i musztardę i wymieszać. Schłodzić przed podaniem.

Smacznego:)


1 komentarz:

  1. Pospacerowałam po Twoim blogu i jestem oczarowana. Jest smacznie, pięknie i teraz będę miała słodsze sny :) Będę tutaj częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola