Szukaj na blogu

piątek, 22 maja 2015

Ręcznie robione czekoladki

Uwielbiam czekoladki, odkąd mam kilka form, wiedzę na temat ich poprawnego wykonania uwielbiam je też robić. Zbliża się Dzień Matki więc postanowiłam trochę podziałać. 
W tym pudełeczku znajduje się 12 różnych smaków czekoladek, a ich samych 16 szt.
Mam nadzieję, że obdarowanym osobom będą smakowały, w tym mojej ukochanej Mamusi :)
A dla podniebienia mamy tu smak amaretto, migdał, mięta, pomarańcza, ajerkoniak, róża, orzech włoski, oraz kilka połączeń tych smaków.



3 komentarze:

  1. świetnie to wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, na pewno spodobały się mamie! Cudowny pomysł na prezent DIY. Będę musiała nauczyć się robić takie cuda.

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola