Przejdź do głównej zawartości

Tortowe Atelier

Witajcie Moi Drodzy, za dwa dni minie miesiąc odkąd jestem szczęśliwą właścicielką mojego Tortowego Atelier. Marzyłam o tej Firmie ładnych parę lat, jak widzicie marzenia się spełniają. 




 Firma powstała dzięki wsparciu wielu osób, ale najbardziej chciałam podziękować kilku tym, którzy są ze mną w stałym kontakcie i pchają do działania. Wierzą w to, że odniosę sukces, a Ich wiara dodaje mi bardzo dużo sił w docieraniu do celu. 
Przede wszystkim rodzina, Mąż i dzieci, moi Rodzice i Rodzeństwo, Pani Bożenna Sikoń-Wojtal, Agnieszka Klimczak, Magdalena Dudzińska-Małaczyńska, Bogumiła Szablak, Walentyn Pankiewicz, Patrycja Drewnicka, moi wspaniali sąsiedzi, oraz wszyscy inni których nie sposób wymienić, ale czuję ich przychylność i wiarę w mój sukces.

W tym momencie działam jako Tortowe Atelier Doradztwo Kulinarne Jolanta Augustyn, ale cały czas jestem myślami przy pracowni tortów artystycznych, i mam nadzieję, że to już wkrótce nastąpi. 
Moja Firma zajmować się będzie prowadzeniem warsztatów i szkoleń dla dzieci, kobiet i mężczyzn z zakresu cukiernictwa.
Tworzę rękodzieło w formie Ciastek Artystycznych dekorowanych na kilka różnych sposobów. Wynajmuję też zastawę na słodkie stoły i nie tylko. 
Prowadzę również sprzedaż opakowań cukierniczych w sieci jak i bezpośrednio na miejscu można je kupić ode mnie.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie do mnie na kontakt@tortoweatelier.pl
Zapraszam na moją stronę internetową www.tortoweatelier.pl, gdzie w zakładkach znajdują się moje prace i informacja jak się ze mną skontaktować telefonicznie. 
Gdyby ktoś z Was chciał zamówić moje wypieki na urodzinki, słodkie stoły, wesela, i inne uroczystości zapraszam do rozmów telefonicznych, bo jest to jak najbardziej do zrealizowania. 
Moje Ciastka Artystyczne również możecie zamawiać na wszelakie uroczystości wedle moich i Waszych wzorów. Również jako Ciastko wizytówka dla Firm. 

Zapraszam Was do odwiedzania mojego Fanpage firmowego, polubienia go i śledzenia tego co dzieje się na bieżąco.
Pomimo tego, iż pracuję jako doradca sama również staram się jak najwięcej doszkalać, u najlepszych specjalistów sztuki cukierniczej jak wymieniona wyżej Bożenna Sikoń - Mistrz cukiernictwa.
Dlatego też, już w następny weekend wybieram się na kolejne Warsztaty między innymi z czekolady i największe wydarzenie na rynku cukierniczym i piekarskim Targi Expo Sweet w Warszawie. To moja pierwsza wizyta na tych ogromnych targach i jestem pełna wiary w to, że wrócę z jeszcze większą wiedzą na tematy które mnie interesują. Dzięki czemu będę mogła jeszcze lepiej spełniać Wasze oczekiwania.

Mam nadzieję, że nadal będziecie mi kibicować i dodawać sił i otuchy w tej trudnej drodze jaką jest prowadzenie własnej Firmy. 

Ściskam Was mocno Jola

Komentarze

  1. no jasne, że ciągle i nieustannie Ci kibicuję ! bardzo się cieszę, że realizujesz się i idziesz do przodu łącząc to z pasją. Buziaki Joluś posyłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia