Szukaj na blogu

wtorek, 14 lutego 2012

Walentynkowe serduszka







Walentynkowe serduszka wykonać możecie z każdego rodzaju ciasta kruchego czy piernikowego, moje zrobiłam z ciasta na babeczki maślane i udekorowałam bezą zabarwioną na różowo.










Czasem zdarza się tak, że brakuje nam jakiegoś składnika do wyczarowania czegoś fajnego i smacznego... wtedy trzeba sobie jakoś radzić:) No cóż... mnie brakło czerwonego barwnika:( ale miałam sok buraczany i dzięki niemu powstał właśnie taki piękny różowy kolor:) 
Smak...hmmm :) trochę buraczany:) ale ok:)
Można śmiało wykorzystać!!!;)




SMACZNEGO:)





5 komentarzy:

  1. Hej,
    Bardzo prosze dorzuc jeszcze w swoich wpisach jakies przekierowanie do akcji np . banerek lub link wstawione pod wpisem lub w nim.
    Twoj wpis z 24 stycznia jest poza granicami czasowymi trwania akcji.
    Dziekuje.
    K

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola