Szukaj na blogu

sobota, 5 stycznia 2013

Życzenia na 2013 r. :)

Dziś już 5 styczna 2013 r.... 

ale ten czas leci...:)


 Kartka z kalendarza z życzeniami:)

abcmojejkuchni
Zdjęcia robione o północy w Sylwestra;) Troszkę mi się wzrok rozjechał:D

A Nowy 2013 r. ...

:-)
... Nowy Rok przyniósł mi wiele niespodzianek....:)

Dużo nowości, zarówno w kuchni jak i w życiu zawodowym....;)

Mam nadzieję, że i Wam rozpoczął się równie dobrze jak mi:)
Za kilka dni urodziny mojego blogu, 
to również wielkie wydarzenie:)

 Oczywiście będzie tort 
i podsumowanie roku blogowania:) 

:-) 
A jeszcze dziś w kolejnym poście zapraszam na wspaniałe risotto... 
mmm paluszki lizać, 
nie zostało ani jedno ziarenko ryżu na talerzu:) 

Zapraszam i serdecznie pozdrawiam :)



Jola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola