Przejdź do głównej zawartości

Tort Oczy na Halloween i nie tylko:)



Tort na Halloween

Torcik wielkości 15x15x15 w dwóch smakach malinowo - brzoskwiniowym.
już od jakiegoś czasu "chodziła" za mną taka dekoracja tortu w stylu angielskim, i nadarzyła się okazja Halloween!:)




Nie obchodzimy tego święta, ale taka wyskrobana dynia ze świeczką bardzo nam się podoba wiec skoro synuś się napracował i ją zrobił, to mamusia dopiekła torcik:)


Początkowo maiło być to tylko ciasto na niedzielę,  bez specjalnych dekoracji, ale... jak już Wam pisałam przy Tym torcie chyba faza pieczenia torcików zamiast ciast na niedziele się zaczęła:)

W środku są cztery biszkopty i trzy rożne kremy.
Dekoracja z masy cukrowej.




Oczy możecie wykonać poprzez wycięcie rożnej wielkości kół z masy cukrowej czarnej i białej.
Jest bardzo łatwy w wykonaniu:)
Polecam!



I jeszcze przekrój dla Was:) Masa malinowa została wyjedzona łyżeczką z miseczki:( Do torciku ostało się tylko na taki cieniutki paseczek:) Torcik był pyszny!:)


Inspiracja: Internet
Miłej niedzieli Kochani!

Komentarze

  1. Świetnie wygląda :)
    A dynia naprawdę przerażająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynia... synuś się napracował:) Bardzo dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  2. dekoracja rewelacyjna, bardzo mi się podoba! świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja ja tylko wypatrzyłam w internecie i odwzorowałam:) Ale zgadzam sie jest rewelacyjna!:)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowa dekoracja, nie da się przejść obok bez zwrócenia uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż własnie nie przeszłam i zainspirowałam się:) Toty robi wrażenie:) dziękuję:)

      Usuń
  5. Śliczny ten tort, taki czyściutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:0 no musze przyznać, że ta czarna masa robiła mi psikusy (strasznie farbuje) ale jakos poszło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentuje Jolu!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A może jakiś przepis na te pyszne kremy w tym cudnym torcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kama na blogu jest przepis na mase z brzoskwiniami, na malinową nie ma ale jest robiona na tej samej zasadzie co truskawkowa przy torcie ze skrzypcami:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Genialne, absolutnie! Jolu, jesteś niezwykle utalentowana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia