Szukaj na blogu

środa, 20 marca 2013

ABC WIELKIEJNOCY czyli moje przepisy w prasie


Kolejny raz miałam zaszczyt prezentować moje przepisy świąteczne na łamach Korso Kolbuszowskie

Redakcji bardzo dziękuję za piękną Świąteczną oprawę!:)
Kilka tych przepisów jest już na blogu, inne dopiero się pojawią:) 

Mazurek makowy znajdziecie TU
Domowy chrzan  TU
Domowy pasztet TU

Jutro podam przepis na jajka w occie, a w piątek na babkę z daktylami.

Moje przepisy na dania typowo Wielkanocne  znajdziecie w zakładce Wielkanoc

Serdecznie zapraszam:) 

1 komentarz:

  1. gratulacje :)
    ja też doczekam się pierwszej publikacji swojego przepisu na weekend :) to miłe uczucie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola