Przejdź do głównej zawartości

Mam już roczek:) Zapraszam na szampana:)




Wczoraj była rocznica mojego blogowania, to rok w którym wiele się działo. Nauczyłam się wielu rzeczy i o kuchni, i o gotowaniu w ogóle. 
...



Mogę powiedzieć, że czas na pisanie bloga upływał mi bardzo przyjemnie. Odkryłam swoja pasję i w głównej mierze dzięki Wam moi czytelnicy wiem, że robię coś pożytecznego, dla siebie i innych. Okazuje się, ze wielu z Was korzysta z moich przepisów, i rozmawia o nich. To bardzo budujące:)


Nie będę was długo zanudzać moim wywodem, mam nadzieję, zostać z Wami na długie, długie lata

i robić to co do tej pory, czyli dzielić się z Wami moimi pomysłami i umilać czas zdjęciami jakie robię moim daniom:) 


Jednak zamierzam wprowadzić kilka zmian na blogu. Do tej pory recenzowałam tylko i wyłącznie produkty zlecone przez firmy, od tego miejsca zacznę pisać o wszystkim tym, co mnie zaskoczyło pozytywnie i negatywnie. Mój blog będzie troszkę bardziej rozbudowany pod tym względem, będę wymieniać nazwy producentów produktów jakich używam, czy towarów jakie zakupiłam do gospodarstwa domowego. Mam nadzieje, że pozwoli Wam to dokonywać dobrych wyborów. Zauważyłam bowiem, że takie porady są bardzo cenne i wiele/u z Was bardzo lubi to czytać. Nie zawsze jednak znajdują się firmy, które chcą, żeby napisać im recenzje, a sama nieraz widzę, ze dany towar wręcz zasługuje na to.

Moje recenzje będą w 100% moim subiektywnym odczuciem:) 



A teraz troszkę statystyk:)

Myślę, ze jest się czym pochwalić, więc niniejszym to czynię:) 
Następne takie statystyki dopiero za rok:)



Wyświetlenia stron blogu od 11.01.2012r. do 11.01.2013r. :




wczoraj: g. 21.20 ( w momencie pisania notki):1039


przedwczoraj: 953


w ostatnim miesiącu: 27310


pełna historia wyświetleń: 177634





Posty jakie najczęściej oglądaliście:


Wpis Liczba wyświetleń stron
6979








5441








3358








3101








2007








1520








1039








1032








915








778





Wyszukiwane słowa kluczowe:


Wpis

Liczba wyświetleń stron 


rurki z kremem 2369








placek z rabarbarem
1948








tort czekoladowy
1127








tort truskawkowy
1051








abc mojej kuchni
689








masa cukrowa przepis
664








piernik przekładany
509








orzeszki przepis
429








marchewka zasmażana
367








sałatka z tuńczyka
341





A jak to wygląda w Świecie...
najczęściej zaglądacie do mnie stąd:



Wpis Liczba wyświetleń stron

Polska 146688
Wielka Brytania 5391
Stany Zjednoczone 4771
Francja 4063
Niemcy 3225
Rosja 1716
Irlandia 1338
Kanada 614
Włochy 416
Ukraina 275



To nie jest jedyny post na dzisiaj:) Będą jeszcze dwa:) 
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. zacna rocznica i imponujące staty!
    najlepszego. oby tak dalej, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero w takim pięknym zestawieniu widać całą Twoją pasję i wspaniały talent Podziwiam, życze wspaniałych i pysznych pomysłów i tyle lat blogowania ile sobie życzysz!

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Jolu :) Blog jest wspanialy- czesto zagaldam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Życzę Ci kolejnych szczęśliwych lat blogowania i rozwijania pasji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj miły gościu :)
Dziękuje za odwiedziny :)
Jeśli masz pytanie do przepisu, zadaj je tutaj, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w jak najkrótszym czasie.
Pozdrawiam,

Jola

Popularne posty z tego bloga

Sałatka z tortellini

Po kilku tygodniach milczenia na blogu, powracam z przepyszną sałatką z tortellini i pora. Bardzo szybka, łatwa i  nieco inna niż te które jadłam do tej pory. Polecam :)  Składniki na sporą porcję (ok. 8 - 10 osób)

Syrop z sosny

Pierwszy raz robię go sama. Pędy zbierałam w lesie z dala od szosy, i Wam radzę to samo, ponieważ nie wolno ich myć przed zasypaniem cukrem najlepiej, aby nie miały zanieczyszczeń.

Rolada serowa

Przepis na tą przystawkę otrzymałam od mojej sąsiadki Pani Bogusi:) Wspaniała przegryzka do piwka, ale też świetnie nadaje się na kanapki.

Jeżyna - konfitura, dżem...

 Tym razem za szkłem zamknęłam jeżynę.

Ciasto ala 3 - BIT na biszkopcie

Ciasto które znika tak samo szybko jak To Zanim zdążyłam się obejrzeć w blaszce ostał się jeden jedyny kawałek ten ze zdjęcia. Pomimo tego że nie ma pięknej fotki jest warte wypróbowania. dzieci były nim zachwycone. Polecam!    Na biszkopt: 4 jajka 6 łyżek cukru kryształu 3 łyżki mąki pszennej  1 łyżka mąki ziemniaczanej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia